Octet Türkiye 2024 Yılının Birinci 6 Ayında Süreç Hacmini 4 Kat Artırdı
12.08.2024 - Pazartesi 12:00Octet Türkiye CEO’su Derya Ekemen Fidan, “Yıl sonuna kadar hizmet verdiğimiz toplam müşteri sayısının 8.000’e ulaşmasını ve ortalama süreç meblağının 190 bin TL’nin üzerinde gerçekleşmesini hedefliyoruz.” açıklamalarında bulundu.
Tahsilat sistemleri ve ödeme tahlilleriyle şirketlerin güçlü bir nakit akışı ve likiditeye sahip olmasını sağlayan Octet Türkiye, 2024 yılı birinci 6 ay sonuçlarını açıkladı. Octet Türkiye, geçen yılın birebir periyoduna nazaran süreç hacmini 4 kat artırdı. Octet Türkiye CEO’su Derya Ekemen Fidan, “Yıl sonuna kadar hizmet verdiğimiz toplam müşteri sayısının 8.000’e ulaşmasını ve ortalama süreç meblağının 190 bin TL’nin üzerinde gerçekleşmesini hedefliyoruz.” dedi.
“2024 Yılının Birinci 6 Ayında Sağlıklı Büyümeye Devam Ettik”
2024 yılının birinci 6 ayında sağlıklı büyümelerine devam ettiklerini söz eden Octet Türkiye CEO’su Derya Ekemen Fidan, “Octet Türkiye olarak, geçen yılın tıpkı periyoduna nazaran süreç hacminde 4 kat artış gösterdik. Merkez Bankası'nın enflasyonla uğraş kapsamında, bankaların kredi kartlarında taksit sınırlamasına gitmesiyle birlikte toplam hacim içindeki 6 taksit oranı 5 kat artış gösterirken, taksit sınırlama uygulamalarından ötürü toplam hacim içindeki 12 taksit kullanım oranı yüzde 70 azaldı. Octet Türkiye olarak müşteri odaklı olmaya, müşterilerimizi anlamaya ve gereksinimleri doğrultusunda işletme sermayesinin dijital ortamda yönetilmesine dönük tahliller üretmeye devam edeceğiz. Tüm zorluklara karşın büyüme stratejimiz doğrultusunda daha fazla firmaya ulaşıp daha fazla firmanın tahsilatlarını çabucak yapmalarına ve ödemelerini vadeye yaymalarına, böylece işletme sermayelerini verimli yönetmelerine mevcut ve yeni eserlerimizle katkıda bulunacağız.” açıklamalarında bulundu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı