The Walt Disney Company, "Disney Prenses" Kampanyası ile Bayanlara ve Kız Çocuklarına İlham Olacak

29.08.2024 - Perşembe 06:00

 “Create Your World” kampanyası dahilinde üretilecek birçok içerik ve yaratılacak tecrübe alanıyla kız çocuklarının hayal kurmanın ötesine geçerek çok daha büyük muvaffakiyetler kazanmasına ilham olmak amaçlanıyor. 

Kampanyanın resmi başlangıcı “İçindeki Sihir” reklam spotu ve Grammy ödüllü müzikçi Coco Jones’un, "Almost There"i yine yorumladığı kayıt ile yapıldı.

 

İstanbul, Türkiye (28 Ağustos 2024), Disney’in 100 yılı aşkın tarihinde öyküleri ile kuşaklar boyunca bayanlara ve kız çocuklarına ilham veren Disney Prensesleri, özel bir kampanya ile herkesi “Prenses Sihrini” keşfetmeye davet ediyor. Kampanya dahilinde dünya çapında birbirinden özel içerikler, sahne gösterileri, konserler, tecrübe alanları ve eserler; dünyanın her yerindeki, her yaştan Disney hayranı ile buluşacak. 

Disney Prensesleri’nin hayatın her alanına getirdiği cümbüş ve sihri merkezine alan kampanya kız çocuklarına; hayal güçlerini kullanma, yeni tecrübeler yaşama ve kendilerine inanma tarafında ilham olacak. Kampanyanın başlangıcı “İçindeki Sihir” isimli yeni bir reklam sineması ile yapıldı. “İçindeki Sihir”, kız çocuklarını ve ebeveynlerini, en sevdikleri Disney Prensesi üzere, hayal güçlerinin sınırsızlığından ilham alarak kendilerini tabir etmeye ve kendi gerçekliklerini şekillendirmeye teşvik ediyor.

Disney, kampanya dahilinde, birçok müzisyenle de iş birliği yaparak vakitsiz Disney Prenses müziklerini yine yorumlatacak. Bu iş birliklerinden biri, Grammy ödüllü sanatçı Coco Jones’un sevilen müzik "Almost There"i tekrar yorumlaması oldu. Disney klasiklerinden “Prenses ve Kurbağa” sinemasının müziği, “Almost There”in bu çağdaş versiyonu, sinemanın 15. yaşını kutlarken kampanyanın da açılış müziği oldu. Prenses Tiana'nın hayallerini gerçekleştirme kararlılığını vurgulayan müziğin yeni yorumu, bugün bile Prenses müziğinin ve öykülerinin sanatkarlara kendi dünyalarını yaratmaları için ilham vermeye devam ettiğini gösteriyor. Kampanya boyunca klasik Prenses müziklerinin birçok yeni yorumu yayınlanacak. “Almost There” ve yapılacak tüm yeni müzikler müzik platformlarında hayranlarla buluşacak. 

Bu kampanya; Sindirella (1950), Küçük Deniz Kızı (1989), Pokahontas (1995) ve jenerasyonlar uzunluğu devam eden mirasları ile öbür birçok Disney klasiğinin de yıl dönümlerinin kutlanması manasına gelecek. 

Disney hayranları tüm Prenses Öykülerine, Disney+ kataloğundan ulaşabilecek. Ayrıyeten bu kampanya, Disney Prensesleri’nin öykülerini sürdürmek için, hayranlara konutta ve sinema salonlarında yeni Prenses Kıssalarının keyfini çıkarma fırsatı da sunacak. Bunlar ortasında 27 Kasım 2024'te sinemalarda gösterime girecek “Moana 2”, Disney+’ta yayında olacak “Ariel”in yeni kısımları, Eylül ayında Disney+'a gelecek “LEGO Pixar BrickToons” isimli serideki “Cesur”, Disney+’ta yayınlanmaya başlayan “LEGO Disney Prenses, Kale Macerası” ve daha fazlası yer alıyor. 

Disney Prensesleri’nin ilham veren kıssaları İstanbul’a da geliyor

Disney hayranları 30 Ağustos Cuma’dan 8 Eylül Pazar’a kadar İstanbul, Akasya AVM’de Disney Prensesleri’nin sihirli dünyasını keşfetme fırsatı bulacak. Bu özel aktiflikte, Disney Prensesleri’nden ilham alınarak hazırlanan interaktif atölyelerin yanı sıra, Disney+ içeriklerinin izlenebileceği ve eğlenceli  fotoğraf çekimlerinin yapılabileceği alanlar da yer alacak.

Etkinlikler kapsamında 6 Eylül’de AVM’nin açık hava sinemasında Disney’in sevilen sineması Moana gösterimi gerçekleştirilecek. Alışveriş merkezi ziyaretçilerinin katılabileceği bu özel gösterime, Make-A-Wish (Bir Dilek Tut Derneği) çocukları, aileleri ve gönüllüleri de davet edilecek.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı