Türkiye'de Veresiye Rüzgârı: HAYDİ ile Yalnızca 5 Ayda 300 Milyon TL'nin Üzerinde Veresiye Alışveriş Yapıldı

22.08.2024 - Perşembe 16:00

Türkiye’nin en büyük dijital bankası TOM Bank’ın uygulaması HAYDİ, Türkiye’de bankacılığı inovatif bir noktaya taşımaya devam ediyor. HAYDİ ile A101 ve English Home mağazalarında geçerli veresiye uygulamasından yararlanan 120 bini aşkın kullanıcı, 5 ayda 300 Milyon TL’nin üzerinde alışveriş yaptı.

 

Türkiye’nin en büyük dijital bankası TOM Bank, bankacılığa yeni bir bakış açısı getirdiği uygulaması HAYDİ ile fark yaratmaya devam ediyor. Geçtiğimiz Mart ayında kullanıcıyla buluşan uygulama, A101 ve English Home mağazalarında sunduğu veresiye alışveriş imkânı ile tüketicinin alım gücünü destekliyor. Şimdi yalnızca beş aydır hizmet veren uygulamada, 120 bini aşkın kullanıcı toplam 300 Milyon TL’nin üzerinde veresiye alışveriş yaptı. Uygulamanın toplam kullanıcı sayısı ise büyük bir süratle artıyor.

 

Veresiye alışverişi dijital bir yorumla kullanıcıya sunan HAYDİ, A101 mağazalarında kasada QR kod okutarak saniyeler içinde 2 ay sonra ödemeli veresiye alışveriş imkânı sunuyor. Herkes tarafından çarçabuk kullanılabilecek bir arayüze sahip olan uygulamada kullanıcılar, veresiye limit bilgisini anında öğrenebiliyor ve saniyeler içinde kasada veresiye alışveriş yapabiliyor. 

 

Üstelik HAYDİ, tüm A101 mağazalarındaki kasalardan ve tüm ATM’lerden fiyatsız para çekip yatırabilme imkânı da sunuyor. Nakit iade yoluyla kazanılan ve her yerde harcanabilen “Bedava Para” özelliği ile de kullanıcılarına alışılmışın dışında bir ekonomik takviye sağlayan HADİ’nin, kredi kartı da ömür uzunluğu fiyatsız. HAYDİ, avantajlı vadeli hesap oranları, döviz-altın süreçleri ve taksitli alışveriş kredisi üzere eserleriyle de dikkat çekiyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı